Friday 1 June 2012

Kehidupan yang bosan .

homesick .. homesick .. homesick ... Hidup di Hostel memang buat urang jadi gila ! grr ~ I mean kalau time cuti bah yang macam ada cuti 3 hari lepas tu rumah kau jauh , kau tidak dapat pun balik . :( Macam tula aku rasa sekarang . Aku ndak sabar betul start kuliah ne . Jadi aku boleh ubat juga rindu sama Beluran . :'( Sedih bah .Macam aku mahu menangis ja sekarang ne . Eee , aku malaslah tinggal di sini . Biarpun macam lengkapkan tapi masih juga aku ingat di Beluran . Jasadku disini tapi hatiku di Beluran . aiseh . Sekarang baru aku tahu macam mana perasaannya budak budak asrama yang tinggal berjauhan sama family durang .. baru aku tahu macam mana berharganya tu cuti .. seriously ~ kalau dulu aku sekolah di Beluran , aku mahu kasih singkat setja tu cuti . Contohnya macam kena bagi cuti 1 minggu , mesti aku mahu 3hari ja . Oppps , doesn't mean I am a best student okay ? tapi aku mahu sekolah dulu gara gara mahu jumpa kawanku . Bukan sebab mahu belajar tapi enjoy :) begitula kehidupanku yang dulu dulu .. sekarangg ? memang banyak kawan baru , tapi ndak masuk bah . Bukan maksudku kawan baru tu ndak best , tapi durang belum berapa kenal gaya kita sebenar bah . So kesimpulan daripada apa yang aku cakap kawan lama lagi best daripada kawan baru . Agree ? yeahh . mesti kamu cakap yes kan . :) hehe , oya aku dapat kawan baru dari Sarawak lagi . Kira okayla dya ne , but kita ndak tahu macam mana dya kan . Sebab kadang kadang urang pertama setja bagus , sekali lama lama baru kasi tunjuk gaya durang yang sebenar :) Like they say DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER . Harap harap aku dapat terimala gaya kawan baruku macam mana . huhu God help me :)
okayla .. apa yang aku buat di asrama yang tut ne ? pagi pagi kami bercadang satu room ne ndak mahu turun p tanam pokok bah kunun . Jadi berlewat lewat lah kami bangun . Tiba tiba mimpi indah sudahla , ada bunyi siren di blok kami . punya kuat gila ! terbangunla . Then ada pengumuman suruh kami semua berkumpul di astaka jam8 . So time tu jam7.16 suda . Mahu ndak mahu terpaksa lah p tandas mandi . Sampai bawa jumpa durang c Wani breakfast sama sama . hehe lambat jo kami makan . dari jam7.45-8.15 kira gitula . padahal tu berladang jam8 mula .. HAHA , kena teriak baru berlari . Sampai sana disuru berbaris ikut bilik kuliah yang sudah dibagi . Aku ? aku lupa apa number T ku . Aku tanya c jen dya blg antara 25 atau 26 . So aku choose 25 laa .. haha then taraa ! betul tekaanku . miahahah so di sanalah aku jumpa kawan baru dari sarawak tu . C Pollymena bangsa Iban :) I love her brown hair . Natural beauty :) aku lantik dia jadi ketua kami sebab aku tengok dya ne boleh diharap punya . yea , boleh diharap . Judge urang in a good way :) kena bagi timetable . Yesss ! timetable kami bestt .. banyak masa rehat . Thanks God :') Boleh juga aku kasi rehat otakku ne . hehe then tadi bukanlah pulak menanam pokok berjuta juta tapi pembahagian jadual . HAHAH . GOOD ~ aku suka kalau bab ndak jadi something aktiviti yang aku memang malas mahu join . Lepas bagi jadual terus p kantin sendiri sendiri . (FOREVER ALONE) then tiba tiba ada urang panggil nama aku di belakang , toleh .. nampak c ejaalllll !!! yeahhh !!! ndak juga aku sendiri nanti .terus sama sama p kantin beli air sejuk ja . JIMAT . tiba tiba jumpa durang c Rupina ! ehaa rancak cerita jo ! aku lama suda ndak bercerita serancak macam tadi . hehe cerita cerita sampai pukul satu lebih .. penat , naik asrama , mandii .. terus online facebook ! haha chat sama c olivia .. lepas tu main game sampaiii jam4 . Terima msg dari ejal suru turun bawa . HEHE kami makan roti canai sana . awkward okay ? asal aku jalan mah ejal , mesti urang tanya boy mu ka tu ? adadada . Kawanku ja pun . Kawan dari sekolah lama okay . terus p astaka tgok urang main futsal , bola .. terus banyak urang jogging ne .. aku pun teringinla kunun membakar lemak . HEHEH aku pakai selipar lagi tu , terus buat muka kesian pinjam kasut sukan c kawan . Malas aku balik asrama jauh . nasib c kawan bagi juga pinjam . Lari lari anak . eeshhh ! kena sound sound oleh tu boy buaya . SHIT . teda semangat mahu jog lagi . Terus pulang . hahaha . Mandi , makan . Terus online sekarang .. see ? boringkan kehidupanku sekarang .. aikya , mahu setja aku terjun dari tingkat 4 . fahamlah luahan hatiku . uiseehhh . k,la mahu zzzz suda . Nite :) muax .

No comments:

Post a Comment