Friday 14 November 2014

no one deserve to be treated like an option








I feel so useless and yess ... DESPRESSED ! 
uit sepatutnya kan ni benda sudah boleh saya terima tapi saya tidak puas hati betul yang cara kau cakap macam saya tidak pernah buat anything for this relationship..
banyak bah perkara yang saya mahu cakap sama kau,tapi kau tidak pernah bah bagi peluang even dalam phone pun .
Kau bagi chance pun but you never pay attention ...

memang sakit bah kena ignore .. SAKIT
saya tidak pernah pun buat kau macam mana kau buat saya sekarang ..
macam makin lama kau buat begini buat saya benci kau ni sometimes..
kau selalu buat saya rasa NOT GOOD ENOUGH even no matter what I've done to you before this
it just like NOTHING..

It's hard to understanding people ...
It's more difficult to understand you than to answer the financial accounting report..
Sometimes we act like we are friend,sometimes we act like lover and the worst thing is SOMETIMES WE ACT LIKE STRANGER..

You said "ndak ngam timing bah kau call ne..apa yang kau buat ndak ngam timingla,memang tidak pernahlah" 
Hey ? kalau kau ada peluang kan , I mean yang waktu masa sesuai orang mahu bercakap sama kau pernah kah kau terfikir mahu bercakap sama saya ? YES ! memang tidak pernah bah kan ..
kau sendiri mengaku bah .. 
So if yes , WHY YOU ALWAYS EXPECT ME TO TALK TO YOU IN THE RIGHT TIME?
Even dalam satu hari tu saya tidak tahu kau buat apa ne ..
kita selalu jarang ni contact but everytime I wanted to approach you , I skip my ego , I skip everything ..Then you replied me like saya tiada perasaan.

kenapa kau sampai hati ? semua rude words yang kau cakap kan buat saya down bah ..
saya tiada bah kawan mahu luah perasaan saya di sini ..
betul betul bah sandi .. You hurt me more than I deserve .....I just don't understand why I through this alone and wish I have somebody to tell my problem too.








No comments:

Post a Comment