Friday 28 November 2014

This too will pass..

Saya mesti kuat untuk semua ne..mesti fikir positif,semuanya terjadi memang ada maksud dia bah kan? sometimes saya selalu tertanya tanya kenapa orang selalu dapat benda apa yang dorang mahu?mahu cakap saya kurang usaha tapi I've done my best for everything..teda apa .. maybe not now laa . Tapi nanti..saya selalu pujuk hati saya supaya belajar terima kenyataan untuk semua.Saya tahu Tuhan uji orang dalam banyak perkara... Samada apa yang kau ada semua sekarang atau apa yang kau tiada sekarang tu semua ujian Tuhan bah kan?Yes! saya mesti kasi teguh saya punya kepercayaan.Mungkin ambil masa saya mahu terima semua ne tapi percayala saya bangkit juga nanti.

Hey kamu semua yang memang care pasal saya?saya janji saya okay juga.Bukan sekarang nanti.Terima kasihla semua kamu punya nasihat memang berguna..kamu call2,kamu whatsap.. semua tu cukup buat saya bangun ne."Mel,kau mesti kuat,percaya kau buli tu","kau mesti fikir positif","mel tuhan tidak pernah kasi biar kau sendiri,dia selalu ada sama kau,kau mesti percaya" and "hold this words,time heals everything mel" .. ya ! saya hargai semua tu.Saya tahu perjalanan hidup saya masih panjang,masih banyak ujian lagi ne d depan,Ne semua buat saya kuat ...macam mana pun kau mahu p jauh,whatever you wish for but TUHAN PUNYA RENCANA LEBIH BAIK DIA SUDAH KASI TETAP D MANA KAU BERADA HABIS DIALAH YANG KENAL KAU SEBELUM LAHIR LAGI.ya,saya pegang ne semua ayat ayat.

Hidup tidak semestinya indah..Sometimes you're down,sometimes you're up.Whenever you feel down,this too you will pass and whenever you're happy then be grateful.Tidak semua orang buli ada d tempat kau sekarang,try to faham tempat orang lain.Try to understand and you will hargai semua benda.


To those yang suka judge everything,yang tidak tahu apa terjadi.Thank you a lot,tu pun saya hargai.You have right to judge me,bukan senang mahu tutup mulut orang bah kan?Just go ahead.Because I never expect you will understand.Someday If you ada d tempat sekarang then you know how it feels.

I've through a lot of bad time this year..Semua buat saya kuat.Semua buat saya percaya yang semua yang terjadi ada maksud dia . Everything happen for a good reason...


Hey?Melviana William,this too will pass.
.

No comments:

Post a Comment